ترانه سال 1402 اهنگهای پرطرفدار باحال سال 2023

بهترین اهنگ های سایت موزیک سال 1402 و 2023

ترانه سال 1402 اهنگهای پرطرفدار باحال سال 2023

بهترین اهنگ های سایت موزیک سال 1402 و 2023

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ به نام قلبمو دزدیدی

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ به نام قلبمو دزدیدی

Download New Music Farzad Farokh – Ghalbamo Dozdidi

پیشنهاد ما به شما دوستداران ترانه های ایرانی دانلود آهنگ جدید و شنیدنی فرزاد فرخ به نام قلبمو دزدیدی است

 با لینک مستقیم و دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ

متن آهنگ قلبمو دزدیدی فرزاد فرخ

ترس از چی داری که نمیذاری به تو من نزدیک تر شم

تو قلبمو دزدیدی وقتی میخندیدی بغلم کن که من عاشق تر شم

نفسم به نفست بنده عشقم

دلو از جا میکنه با خنده عشقم

دل من با دل تو وابستگی داره 

جون من به یه نگاه تو بستگی داره 

نفسم به نفست بنده عشقم 

دلو از جا میکنه با خنده عشقم 

دل من با دل تو وابستگی داره 

جون من به یه نگاه تو بستگی داره 

تو چقدر نازی دل منو میسازی 

آخه تو چه وسواسی روی احساسم 

تو نگات شیرینه به دلم میشینه 

بی تو دل میگیره رو تو حساسم 

تو چقدر نازی دل منو میسازی 

آخه تو چه وسواسی روی احساسم 

تو نگات شیرینه به دلم میشینه 

بی تو دل میگیره رو تو حساسم 

نفسم به نفست بنده عشقم 

دلو از جا میکنه با خنده عشقم 

دل من با دل تو وابستگی داره 

جون من به یه نگاه تو بستگی داره 

نفسم به نفست بنده عشقم 

دلو از جا میکنه با خنده عشقم 

دل من با دل تو وابستگی داره 

جون من به یه نگاه تو بستگی داره 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.