ترانه سال 1402 اهنگهای پرطرفدار باحال سال 2023

بهترین اهنگ های سایت موزیک سال 1402 و 2023

ترانه سال 1402 اهنگهای پرطرفدار باحال سال 2023

بهترین اهنگ های سایت موزیک سال 1402 و 2023

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد ساقی

دانلود اهنگ ساقی از حمید هیراد 

اهنگ عاشقانه جدید و شنیدنی حمید هیراد بنام ساقی با بهترین کیفیت آماده دانلود میباشد 

Download New Music Hamid Hiraad – Saghi


 

متن آهنگ ساقی 


دست بر سر میزنی دنبال ساقی آمدی

آمدی آشفته و مجنون و یاقی آمدی

بر در میخانه ها هر دم گدایی میکنی

تا به مسجد میرسی با ما خدایی میکنی

ایمان خود را سر بریدی دل به دریا میزنی

یوسف خود را باختی و سر به صحرا میزنی

به سرم زده حالتو امشب خوب کنم

تا صدام بزنی و بگی من خوب شدم

به سرم زده حالتو امشب جور کنم

دانلود آهنگ ساقی حمید هیراد

تورو از غم عالم و آدم دور کنم

کارت که لنگه میگی خدا قشنگه

کارت تموم شه میگی دلش چه سنگه

آوردمت در این جهان خود را کشاندی در قفس

دنیای من تنها دلیل امتحانت بود و بس

ایمان خود را سر بریدی دل به دریا میزنی

یوسف خود را باختی و سر به صحرا میزنی

به سرم زده حالتو امشب خوب کنم

تا صدام بزنی و بگی من خوب شدم

به سرم زده حالتو امشب جور کنم

تورو از غم عالم و آدم دور کنم

دانلود با کیفیت 320

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.