ترانه سال 1402 اهنگهای پرطرفدار باحال سال 2023

بهترین اهنگ های سایت موزیک سال 1402 و 2023

ترانه سال 1402 اهنگهای پرطرفدار باحال سال 2023

بهترین اهنگ های سایت موزیک سال 1402 و 2023

دانلود آهنگ ایرانی جدید مهدی جهانی بنام ناب

دانلود آهنگ ایرانی جدید مهدی جهانی بنام ناب 

آهنگ جدید ایرانی  مهدی جهانی بنام ناب با کیفیت اصلی 

اهنگ ناب مهدی جهانی از طریق لینک دانلود مستقیم آماده دانلود میباشد 

 

متن اهنگ ناب مهدی جهانی 

تا منو عاشق نکنی؛ ول نمیکنی

حرف داری اما، درد و دل نمیکنی

میدونی که چجوری آتیش بکشی دلمو

خوب منو میکشونی، دنبالِ خودت

میدونی تهش میکنی؛ منو مال خودت

مهدی جهانی کم کم 

من میدونم، آخرش میبازی به من دلتو

کم کم داره از دستم میره دلم

میدونی نباشی میگیره دلم

واست بیقرارم آتیشه دلم!

هیچ جوره نمیشه، عادی شه برم

لجبازی نکن هرچی دارم مال توئه

با تو شب من روشن و رویایی شده

تو این روزا، که هیچ کس عاشق نمیشه

کاری کردی؛ دلم بدجوری دنبال توئه

کم کم داره از دستم میره دلم؛ میدونی نباشی میگیره دلم

واست بیقرارم آتیشه دلم!

هیچ جوره نمیشه، عادی شه برم

دانلود آهنگ کم کم داره از دستم میره دلم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.