ترانه سال 1402 اهنگهای پرطرفدار باحال سال 2023

بهترین اهنگ های سایت موزیک سال 1402 و 2023

ترانه سال 1402 اهنگهای پرطرفدار باحال سال 2023

بهترین اهنگ های سایت موزیک سال 1402 و 2023

دانلود آهنگ بیس دار ماشین (جدید)

دانلود آهنگ بیس دار مخصوص ماشین

اهنگ بیس دار خفن 

آهنگ های بیس دار شاد مخصوص ماشین


لینک دانلود 

 *** متن ترانه زلزله آرون افشار ***

زیبا صنم آواره ترین عاشق دنیا منم

که در قفس چشم تو پر میزنم

شلاق نگاهت نزنی بر تنم

تو باشو ببین از همه دل میکنم

زلزله میکنی در قلب آرام من

این همه سعی نکن افتاده ای در دام من

از تپش می ایستد دل تا نگاهم میکنی

**********

من خرابم پس بگو کی رو به راهم میکنی

دلدار من لذت نبر از این همه آزار

من به بد کسی افتاده سر و کار من

تا روی دل عاشق بیمار من

از خود نرهان قلب گرفتار من

**********

زلزله میکنی در قلب آرام من

این همه سعی نکن افتاده ای در دام من

از تپش می ایستد دل تا نگاهم میکنی

من خرابم پس بگو کی رو به راهم میکنی 

************

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.