ترانه سال 1402 اهنگهای پرطرفدار باحال سال 2023

بهترین اهنگ های سایت موزیک سال 1402 و 2023

ترانه سال 1402 اهنگهای پرطرفدار باحال سال 2023

بهترین اهنگ های سایت موزیک سال 1402 و 2023

دانلود آهنگ جدید آرون افشار به نام زلزله

دانلود اهنگ زلزله از آرون افشار

ارون افشار زلزله

آهنگ زلزله آرون افشار

آرون افشار زلزله 

********  متن آهنگ زلزله با صدای آرون افشار *******

♫ زیبا صنم آواره ترین عاشق دنیا منم ♫ 

♫ که در قفس چشم تو پر میزنم ♫ 

♫ شلاق نگاهت نزنی بر تنم 

♫ تو باشو ببین از همه دل میکنم 

♫ زلزله میکنی در قلب آرام من 

♫ این همه سعی نکن افتاده ای در دام من 

♫ از تپش می ایستد دل تا نگاهم میکنی 

♫ من خرابم پس بگو کی رو به راهم میکنی 

♫ دلدار من لذت نبر از این همه آزار 

♫ من به بد کسی افتاده سر و کار من 

♫ تا روی دل عاشق بیمار من 

♫ از خود نرهان قلب گرفتار من 

♫ زلزله میکنی در قلب آرام من 

♫ این همه سعی نکن افتاده ای در دام من 

♫ از تپش می ایستد دل تا نگاهم میکنی 

♫ من خرابم پس بگو کی رو به راهم میکنی 

لینک دانلود 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.