ترانه سال 1402 اهنگهای پرطرفدار باحال سال 2023

بهترین اهنگ های سایت موزیک سال 1402 و 2023

ترانه سال 1402 اهنگهای پرطرفدار باحال سال 2023

بهترین اهنگ های سایت موزیک سال 1402 و 2023

دانلود آهنگ جدید شاهین میری بهترین آرزو

دانلود اهنگ بهترین آرزو با صدای شاهین میری

دانلود آهنگ بهترین آرزو شاهین میری 

لینک دانلود 

اهنگ بهترین آرزو شاهین میری 

♩  متن آهنگ شاهین میری بهترین آرزو 

●●●●●●●●●●

آره بخشیدن آسون نیست ولی بخشیدمت مث مرد –
که شاید یکم آروم شم چرا باز هم افاقه کرد –
چرا حالم همونه که بود چرا اسمتو یادمه باز –

منو ول کن و خونتو رو یه خرابه دیگه بساز –
برات بهترین آرزوهارو دارم خوش باشی انگار دنیارو دارم –
من اون سامونم که تنها ستارم ولم کرد –

●●●●●●●●
برات بهترینارو میخوام دوباره از اینجا به بعد بستگی به تو داره –

دانلود آهنگ بهترین آرزو از سایت موزیک من

بزن دل بسوزون که این کارو با من دلم کرد  –
برو وقتی شرایطش هست برو وقتی نمیشه نری –

دیگه هیچوقت ازت نمیخوام که برای همیشه نری –
برات بهترین آرزوهارو دارم خوش باشی انگار دنیارو دارم –
من اون سامونم که تنها ستارم ولم کرد –

●●●●●●●●●●●●
برات بهترینارو میخوام دوباره از اینجا به بعد بستگی به تو داره –
بزن دل بسوزون که این کارو با من دلم کرد –

●●●●●●●●●●

شاهین میری بهترین آرزو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.