ترانه سال 1402 اهنگهای پرطرفدار باحال سال 2023

بهترین اهنگ های سایت موزیک سال 1402 و 2023

ترانه سال 1402 اهنگهای پرطرفدار باحال سال 2023

بهترین اهنگ های سایت موزیک سال 1402 و 2023

دانلود آهنگ جدید مادر با صدای آرون افشار

دانلود آهنگ مادر آرون افشار 
اهنگ مادر آرون افشار 
  

**** متن ترانه مادر با صدای آرون افشار ****

»──────«

مادرم حرفی بزن که تشنه لالاییم   … !
من که جان میدم برایت همدم تنهاییم   … !
من همیشه کودکم  … !

آغوش تو جای من است  … !
من اگر خوبم دعایت پشت دنیای من است … !

**** 

بوسه بر دستان گرمت میزنم شاه دلم   … !
با حضورت خانه روشن می شود ماه دلم   … !
هر چه می خواهد دلم پیش تو پیدا می شود   … !

»───«

این همه خوبی چه جوری در دلت جا می شود  … !
مادر همه جان و تنم … !

**** 

شوق نفس کشیدنم   … !
به موی تو قسم تویی تویی همه جان و تنم … !

»──────«
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.