ترانه سال 1402 اهنگهای پرطرفدار باحال سال 2023

بهترین اهنگ های سایت موزیک سال 1402 و 2023

ترانه سال 1402 اهنگهای پرطرفدار باحال سال 2023

بهترین اهنگ های سایت موزیک سال 1402 و 2023

خلاصه و آخر سریال پاتریکس + تصاویر بازیگران


-پاتریکس-2


  
خلاصه داستان سریال پاتریکس

به گزارش سایت گروه سریال دیلی جدیدترین ساخته شرکت فیلمسازی آی یاپیم سریال پاتریکس (cesur ve güzel) هست که به سفارش شبکه استار ترکیه ساخته شده است و بزودی از شبکه جم پخش خواهد شد.
-پاتریکس-3
کیوانچ تاتلیتوغ و طوبی بیوک اوستون دو بازیگر مشهور و نامی ترکیه بازیگران اصلی این سریال می باشند
پسر شجاع و جسور ( کیوانچ تاتلیتوغ ) سریال که جوانی خوشتیپ و جذاب است از شهر خود به یک شهر کوچک حرکت میکند
در این شهر کوچک خانواده ای زندگی میکنند که ملک و زمین های زیادی دارند و بسیار ثروتمند هستند که این خانواده دختری بسیار زیبا به نام سوهان (طوبی بیوک اوستون) دارد که زیبایی آن زبانزد بود.
تو ملاقات اول جسور و سوهان عشقی پرشور بین شان شروع می شود فقط بین این دو موضوع های بسیار زیادی وجود دارد که دو طرف از آنها بی خبرند.
خانواده جسور و خانواده سوهان در زمان های بسیار قدیم همدیگر را می شناختند و بین این دو خانواده یک جنگ و دعوای بسیار بزرگی رخ داده بود که دو عضو جوان این دو خانواده از این موضوع بی خبر هستند.
این حساب بسته نشده قدیمی بین دو خانواده بر روی عشق دو عضو جوان این خانواده ها سایه انداخت و حوادث گذشته بین دو خانواده عشق این دو را به حالت ناممکن در آورده است.
با گذشت زمان علت و راز آمدن جسور به این شهر کوچک بر ملا خواهد شد
-پاتریکس-5
سریال پاتریکس یکی از پرمخاطب ترین و موفق ترین سریال های ترکیه است. به گزارش دیلی پخش این سریال به زودی در گروه شبکه های “جم” نیز آغاز خواهد شد. بازیگران نقش اصلی این مجموعه کیوانچ تاتلیتوء و طوبی بیوک اوستون می باشند. آنها را در سریال های مختلف و موفق بسیاری دیده اید و می شناسید. این کار دومین پروژه مشترک طوبی و کیوانچ است. این دو هنرپیشه در گذشته در کمپین تبلیغاتی یک برند ادکلن، برای یک شرکت عربی با هم همکاری کرده اند. *سریال پاتریکس *با یک اتفاق آغاز می شود. کیوانچ با ماشین در راه است و اسب طوبی به صورت ناگهانی جلوی راه او قرار می گیرد. اسب از راه خود خارج شده و به سوی پرتگاه می تازد. اما کیوانچ به دنبال آنها رفته و دختر اسب سوار را نجات می دهد. به این طریق دو شخصیت اصلی داستان با هم آشنا می شوند. داستان در واقع حکایت یک انتقام قدیمی است. کیوانچ به دلیل گرفتن انتقام زندگی از دست رفته پدرش با یک نقشه قبلی وارد دهکده کورلوداء شده و سعی بر اجرای نقشه اش دارد. به روایتی این داستان اقتباسی از یک حکایت واقعی است که تصویر میان عشق و انتقام را نشان می دهد
patrix

خلاصه داستان و قسمت آخر سریال ترکی پاتریکس + بیوگرافی بازیگران

-پاتریکس-4
لوکیشن اصلی سریال جدید پاتریکس ویلایی در دل طبیعت است
سریال پاتریکس محصول شرکت پروداکشن آی یاپیم است و با هزینه های هنگفتی شروع به کار کرده است. همچنین بازیگران نقش اصلی آن نیز در لیست گران قیمت ترین بازیگران ترک قرار دارند. این مجموعه در استانبول تصویربرداری می شود. لوکیشن اصلی این مجموعه منزل خانواده سیماوی در پولنزکوی است که یکی از مطرح ترین خانواده های جامعه اشراف استانبول می باشند. مکان تصویربرداری، بسیار راحت و مناسب کار بوده و در عین حال نزدیک به مرکز شهر است. به همین دلیل بازیگران و اکیپ این کار به راحتی می توانند رفت و آمد کنند. طبق اخبار سایت های خبری ترک، این ویلای لوکس سه طبقه، دارای یک مزرعه و یک برکه در اطراف آن نیز هست و در دل طبیعت قرار دارد. مبلغ کرایه این ویلای بسیار باشکوه در اخبار ذکر نشده است. گفته می شود خانواده سیماوی برای جلوگیری از آسیب های احتمالی، اشیاء آنتیک و گران قیمت منزل خود را به انبار منتقل کرده اند.
دکوراسیون داخلی لوکیشن اصلی سریال پاتریکس
پاتریکس نه تنها از سناریو قوی و بازیگران موفقی برخوردار است، بلکه در زمینه دکوراسیون داخلی و طراحی صحنه نیز موردتوجه قرار می گیرد و خبرساز می شود. دکور این منزل سبکی مدرن کلاسیک دارد. تناسب رنگ ها در این تصاویر بسیار چشمگیر بوده و می تواند منبع الهام دکوراسیون های لاکچری باشد. ویلای سه طبقه ای که لوکیشن سریال “پاتریکس” است، با دیوارهای بلندی در اطراف آن پوشیده شده و امنیت بسیاری دارد. سالن بزرگی که در ورودی این ویلای لوکس قرار دارد، محل گردهمایی خانواده است. در این قسمت شومینه ای بسیار زیبا به چشم می خورد و کفپوش از جنس چوب است که فضای شیک و در عین حال گرم و صمیمانه ای را فراهم کرده است. کتابخانه ای که در اطراف شومینه وجود دارد نیز بسیار متفاوت است. مبلمان رنگ بژ استفاده شده در این قسمت بسیار راحت و قابل استفاده بوده و با مبلمان چرم قهوه ای رنگ هماهنگی خاصی دارد. مجسمه های آنتیک و تابلوهای موجود در این ویلا بسیار زیبا و خاص می باشند. میز غذاخوری هشت نفره در بخش دیگری از سالن قرار دارد و صندلی های زرشکی رنگ اطراف این میز بسیار لوکس و زیباست و با جزئیات دیگر موجود در آن قسمت هماهنگ شده است. پنجره های چوبی اطراف این فضا نور آفتاب را به داخل هدایت می کنند. در طراحی دکوراسیون بیشتر قسمت های این ویلا از طبیعت اطراف الهام گرفته شده و به همین دلیل از چوب استفاده بسیاری شده است. این ویلا سمبل زندگی لوکس و مدرن در دل طبیعت است
patrix

خلاصه داستان و قسمت آخر سریال پاتریکس + بیوگرافی بازیگران

معرفی و بیوگرافی بازیگران سریال پاتریکس

-پاتریکس-35

patrix-پاتریکس-28

کیوانچ تاتلیتوغ (Kıvanç Tatlıtuğ) در نقش جسور
کیوانچ تاتلیتوغ ((به ترکی استانبولی: Kıvanç Tatlıtuğ) متولد ۲۷ اکتبر ۱۹۸۳) هنرپیشه و مدل ترک است
کیوانچ تاتلیتوغ در شهر آدانا در جنوب ترکیه متولد شد. او ۴ خواهر و برادر دارد. مادربزرگ او (از طرف پدری) مهاجر بوسنی و هرزگوین به ترکیه است. مادر او متولد ادرنه و پدرش متولد آدانا است. او می گوید
در آدانا به دنیا آمده، بزرگ شده و خانواده او برای مدت بیشتر از صد سال در کار نانوایی بوده اند.
او تحصیلات خود را در دبیرستان Yenice Çağ Private High School در حالی که در دوران دبیرستان در بازی بسکتبال عالی بود تمام کرد.
هنگامی که پدر او مریض شد آنها به استانبول نقل مکان کردند تا پدرشان درمان مناسب را دریافت کند. در استانبول او به عنوان بازیکن بسکتبال آماتور به عضویت باشگاه ورزشی بشیکتاش درآمد. کیوانچ تاتلیتوغ در سال ٢٠٠٢ به عنوان نماینده کشور ترکیه توانست عنوان بهترین مدل مرد جهان را به دست آورد و بعدها هم جوایز بسیاری در عرصه بازیگری کسب کرد.
معروفیت کیوانچ تاتلیتوغ بیشتر به خاطر بازی در سریال های عشق ممنوع، ایزل و کوزی گونی بوده است

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.